wtorek, 31 stycznia 2012

Diane Kruger w wywiadzie dla Marie Claire.

Diane Kruger siedzi pośród blasku dawnej sali balowej XIX wieku w Berlinie, i palenia między stolikami na obolozhke Marie Claire.
Jej oczy były podsumował na czarno, a wszystkie ich poglądy Diane pokazuje, że jest - gwiazdę filmową. W ciągu ostatnich 12 miesięcy przyjechała do, aby w końcu zostać uznane za talent aktorski, który w większości był ograniczony do francuskiego kina. Hity były wcześniej, w tym "Troja", ale potem Diane została nominowana do Oscara za film "Bękarty wojny". Quentin Tarantino jest laureatem licznych nagród, w tym U. S. Screen Actors Guild Award dla Najlepszej Aktorki Diane.
Jak "Bękarty wojny" zmieniły sposób w jaki ludzie chcecie?
Jestem z Europy, w małej, eleganckiej, ale uważam się więcej chłopczycą. W Ameryce nie daję grać takie role, ale myślę, że film zmienił sposób w jaki ludzie o mnie. Co teraz Niemcy?
To jest mój dom, ale byłem z dala od niego połowę swojego życia, więc, że ten kraj jest trochę dziwne.

Opisać dwa lata w szkole aktorskiej, jak się masz najszczęśliwsze lata. Nie jesteś witany przez Guillaume Canet. [1] Ile miałeś lat, gdy wyszła za mąż?
Dwadzieścia trzy lub dwadzieścia cztery. Byłem bardzo młody. Małżeństwo trwało pięć lat. O tak, było dużo miłości.
Powiedziałeś, że nigdy nie ożenić ponownie ...
Nie, nie sądzę. Ponieważ uświadomiłem sobie, że ważne zobowiązanie, a nie istotę tego, co masz zamiar podpisać papier. Jeśli to zobowiązanie nie ma, małżeństwo rozpada się w jakikolwiek sposób. Wiesz, mogę wyjść za mąż za 50 czy 60 lat, kiedy tak naprawdę oznacza to, co mówią "resztę mojego życia."
Co Joshua Jackson myśli? [2]
Joshua jest niewzruszony w każdym przypadku. Nr ... Czy kiedykolwiek porównać ... Nigdy nie myślałem o ślubie po Guillaume.
Dobra, pozwól, że zapytam o inny idol, który zagrał z tobą w "Inglourious Basterds". Co to ​​jest pracować z Bradem Pittem?
Na planie jest taki sam, jak wszystkich. Brad jest bardzo miłe. Profesjonalny i oddany. Był w każdym skrypcie zamiatać na każdej próbie. To nie było tak, jakby "Brad Pitt zamierza pokazać". Quentin nie obchodzi kim jesteś i co zrobiłeś wcześniej. . To działa . Musisz mi powiedzieć o stopy fetysz [3], przez Quentina Tarantino Kiedy po raz pierwszy pracę, młody człowiek z Niemiec poprosił mnie podczas wywiadu: "Czy masz scenę, w której zdjąć nogi?" I powiedział: "Właściwie, tak więc co.?" Tarantino. Wszystkie te historie pieszo-fetysz. Bla bla bla i wszystko, prochee.I tu pojawia się pierwszy dzień kręcenia, przychodzę na plan i mówi do Quentin: ".. Hey [wink] Dzisiaj badania stóp" m Excited? " I to jest to: "To nie jest prawda!" Ale oczywiście spędził więcej czasu startu nogi niż człowiek, więc nie wiem. Ale myślę, że moje nogi są ​​zdecydowanie ładniejsze nogi Uma Thurman!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...